Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia - Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră
 
Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră
Anunţuri

 

 

     În perioada 8 - 10 noiembrie 2017, la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia se va desfăşura cea de a V-a ediţie a conferinţei "Managementul Carierei”, unde speakeri şi modele în dezvoltarea unei cariere profesionale vor vorbi despre carieră, evoluţie şi succes. 
 
   


   

   
Rezultatele interviului realizat în vederea selecţiei de voluntari  
   

     În urma procesului de recrutare şi selecţie a voluntarilor realizat în cadrul structurilor funcţionale din Universitatea „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia în conformitate cu prevederile Metodologiei privind activităţile de voluntariat desfăşurate în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, Art.5, au fost recrutaţi următorii voluntari:

[detalii]

 
   

 
 
Interviu selecţie voluntari  
   
     În conformitate cu reglementările Metodologiei privind activităţile de voluntariat desfăşurate în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, selecţia voluntarilor se va realiza în urma unui interviu care va avea loc în perioada 30 octombrie - 1 noiembrie 2017, după următorul program:
 

Nr. crt.

Structura funcţională

Numărul de cereri

Data şi locul desfăşurării

1. Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră 3

31.10.2017, ora 830,

Sala Senatului (Palatul Apor, etaj I)

2.

Facultatea de Ştiinţe Economice - Secretariat

3

31.10.2017, ora 830,

Sala Senatului (Palatul Apor, etaj I)

3. Facultatea de Istorie şi Filologie - Secretariat 6

31.10.2017, ora 830,

Sala Senatului (Palatul Apor, etaj I)

4. Biroul IT 6

31.10.2017, ora 830,

Sala Senatului (Palatul Apor, etaj I)

5. Centrul de Relaţii Internaţionale 11

30.10.2017, ora 1130,

Sala Ştefan Apor (Palatul Apor, parter)

6. Centrul de Imagine şi Marketing 1

31.10.2017, ora 830,

Sala Senatului (Palatul Apor, etaj I)

 
   

 
Recrutare voluntari  
   
     În conformitate cu reglementările Metodologiei privind activităţile de voluntariat desfăşurate în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba IuliaCentrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră demarează acţiunea de recrutare de voluntari în cadrul următoarelor structuri funcţionale:
 

Nr. crt.

Structura funcţională

Numărul de voluntari

Informaţii suplimentare

1. Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră 6

Detalii

Cerere tip de înscriere

2.

Departamentul de Administrarea Afacerilor şi Marketing

1

Detalii

Cerere tip de înscriere

3.

Facultatea de Ştiinţe Economice - Secretariat

4

Detalii

Cerere tip de înscriere

4. Facultatea de Istorie şi Filologie - Secretariat 10

Detalii

Cerere tip de înscriere

5. Departamentul de Istorie, Arheologie şi Muzeologie 15

Detalii

Cerere tip de înscriere

6. Biroul IT 8

Detalii

Cerere tip de înscriere

7. Centrul de Relaţii Internaţionale 11

Detalii

Cerere tip de înscriere

8. Centrul de Imagine şi Marketing 1

Detalii

Cerere tip de înscriere

 

   
     Persoanele interesate de colaborarea în regim de voluntariat, sunt rugate să depună în perioada 23-27 octombrie 2017, în intervalul orar 800 - 1600, CV-ul însoţit de cererea tip de înscriere la sediul Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră (Palatul Apor, etaj 1). Selecţia voluntarilor se va realiza în urma unui interviu care va avea loc în perioada 30 octombrie - 1 noiembrie 2017  
   

 
   
     Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Alba organizează în data 20 octombrie 2017, Bursa Generală a Locurilor de Muncă. Evenimentul se va desfăşura în colaborare cu Asociaţia Intercomunitară de Dezvoltare Alba Iulia şi Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră din cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918”, în Sala de conferinţe situată în Alba Iulia, strada Bucovinei, nr. 6 (zona Piaţa Centru), începând cu ora 10:00.  
   

   
   
   
Recrutare voluntari  
   
     În conformitate cu reglementările Metodologiei privind activităţile de voluntariat desfăşurate în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba IuliaCentrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră demarează acţiunea de recrutare de voluntari în cadrul următoarelor structuri funcţionale:  

Nr. crt.

Structura funcţională

Numărul de voluntari

Informaţii suplimentare

1. Facultatea de Istorie şi Filologie - Secretariat 1

Detalii

Cerere tip de înscriere

 

 

   
     Persoanele interesate de colaborarea în regim de voluntariat, sunt rugate să depună în perioada 28-30 iunie 2017, în intervalul orar 8.00 - 16.00, CV-ul însoţit de cererea tip de înscriere la sediul Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră (Palatul Apor, etaj 1). Selecţia voluntarilor se va realiza în urma unui interviu care va avea loc în data de 3 iulie 2017, ora 12.00. 
 
   
Rezultatele interviului realizat în vederea selecţiei de voluntari  
   

     În urma procesului de recrutare şi selecţie a voluntarilor realizat în cadrul structurilor funcţionale din Universitatea „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia în conformitate cu prevederile Metodologiei privind activităţile de voluntariat desfăşurate în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, Art.5, au fost recrutaţi următorii voluntari:

[detalii]

 

   
   
Interviu selecţie voluntari  
   
     În conformitate cu reglementările Metodologiei privind activităţile de voluntariat desfăşurate în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, selecţia voluntarilor se va realiza în urma unui interviu care va avea loc în perioada 10 - 12 aprilie 2017, după următorul program:  
   

Nr.crt.

Structura funcţională

Numărul de cereri

Data şi locul desfăşurării

1.

Facultatea de Teologie Ortodoxă - Secretariat

2

12.04.2017, ora 900,

Sala Ştefan Apor (Palatul Apor, parter)

 

 

   


   
   
     Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Alba organizează în data 7 aprilie, Bursa Generală a Locurilor de Muncă. Evenimentul se va desfăşura în colaborare cu Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră din cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918”, în Sala de conferinţe situată în Alba Iulia, strada Bucovinei, nr. 6 (zona Piaţa Centru), începând cu ora 10:00.  


   
Recrutare voluntari  
   
     În conformitate cu reglementările Metodologiei privind activităţile de voluntariat desfăşurate în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba IuliaCentrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră demarează acţiunea de recrutare de voluntari în cadrul următoarelor structuri funcţionale:  
   

Nr. crt.

Structura funcţională

Numărul de voluntari

Informaţii suplimentare

1.

Departamentul de Administrarea Afacerilor şi Marketing

1

Detalii

Cerere tip de înscriere

2.

Facultatea de Teologie Ortodoxă - Secretariat

1

Detalii

Cerere tip de înscriere

3. Facultatea de Istorie şi Filologie - Secretariat 4

Detalii

Cerere tip de înscriere

4. Centrul de Relaţii Internaţionale 2

Detalii

Cerere tip de înscriere

 

   
     Persoanele interesate de colaborarea în regim de voluntariat, sunt rugate să depună în perioada 3-7 aprilie 2017, în intervalul orar 800 - 1600, CV-ul însoţit de cererea tip de înscriere la sediul Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră (Palatul Apor, etaj 1). Selecţia voluntarilor se va realiza în urma unui interviu care va avea loc în perioada 10-12 aprilie 2017  

 
   

Conferinţa MANAGEMENTUL CARIEREI, ediţia a IV-a

- conferinţă adresată studenţilor şi publicului larg -

 
   

             În perioada 9 - 11 noiembrie 2016, la Universitatea „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia se va desfăşura cea de a IV-a ediţie a conferinţei "Managementul Carierei", unde speakeri şi modele în dezvoltarea unei cariere profesionale vor vorbi despre carieră, evoluţie şi succes.

 
   

          Evenimentul este organizat de către Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră al Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia (CICOC-UAB), în parteneriat Consiliul Judeţean Alba, şi se bucură de susţinerea Centrului Europe Direct Alba Iulia, Fundaţia Comunitară Alba, Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă Alba,Alumni UAB, Liga studenţilor din UAB.

            Cele trei zile ale evenimentului vor reuni auditoriul interesat (studenţi, elevi, absolvenţi, cadre didactice, angajatori) într-un program intens, în cadrul căruia participanţii vor avea parte de ateliere dedicate dezvoltării personale şi profesionale şi prelegeri, care se vor derula într-o manieră interactivă.

             La fel ca şi în cadrul primelor trei ediţii ale conferinţei, corpul de voluntari al Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră al Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia (CICOC - UAB), format din studenţi de la mai multe facultăţi, este implicat activ în organizarea evenimentului, pentru ca acesta să se desfăşoare în cele mai bune condiţii pentru cei prezenţi.


 
 [Programul Conferinţei ”Managementul Carierei”]
 

 
   
Rezultatele interviului realizat în vederea selecţiei de voluntari  
   

       În urma procesului de recrutare şi selecţie a voluntarilor realizat în cadrul structurilor funcţionale din Universitatea „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia în conformitate cu prevederile Metodologiei privind activităţile de voluntariat desfăşurate în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, Art.5, au fost recrutaţi următorii voluntari:

[detalii]

 
   
                                                                                                                                                                                 
 

Interviu selecţie voluntari

 

În conformitate cu reglementările Metodologiei privind activităţile de voluntariat desfăşurate în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, selecţia voluntarilor se va realiza în urma unui interviu care va avea loc în perioada 24 - 26 octombrie 2016, după următorul program:

 

Nr. crt.

Structura funcţională

Numărul de cereri

Data şi locul de desfăşurare

1.

Facultatea de Istorie şi Filologie - Secretariat

3

25.10.2016, ora 1000, Sala Consiliului de Administraţie*

2.

Departamentul de Ştiinţe Juridice şi Administrative

1

25.10.2016, ora 1030, Sala Consiliului de Administraţie*

3.

Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră

11

25.10.2016, ora 1100, Sala Consiliului de Administraţie*

4.

Biblioteca Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia – Secţia Facultăţii de Teologie Ortodoxă

8

25.10.2016, ora 1200, Sala Consiliului de Administraţie*

5.

Editura AETERNITAS

3

26.10.2016, ora 900,

Sala Ştefan Apor**

6.

Centrul de Imagine şi Marketing

2

26.10.2016, ora 930,

Sala Ştefan Apor**

7.

Departamentul de Educaţie Fizică şi Sport

26

26.10.2016, ora 1000,

Sala Ştefan Apor**

8.

Program integrat de incluziune a studenţilor aflaţi în situaţii de risc şi pentru creşterea echităţii la nivel instituţional (PRO INTEGRA)

1

26.10.2016, ora 1000,

Corpul G al Universităţii

9.

Departamentul de Ştiinţe Sociale

13

26.10.2016, ora 1100,

Corpul G al Universităţii

 

 

* Palatul Apor, Etajul I.

** Palatul Apor, Parter.
 
 
 
   
    În conformitate cu reglementările Metodologiei privind activităţile de voluntariat desfăşurate în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră demarează acţiunea de recrutare de voluntari în cadrul următoarelor structuri funcţionale:  
 

 Nr. crt.

Structura funcţională

Numărul de voluntari

Informaţii suplimentare

1.

Departamentul de Ştiinţe Sociale - Proiectul PRO INTEGRA

5

Detalii

Cerere tip de înscriere

2.

Departamentul de Ştiinţe Sociale

10

Detalii

Cerere tip de înscriere

3.

Departamentul de Ştiinţe Juridice şi Administrative

1

Detalii

Cerere tip de înscriere

4. Departamentul de Finanţe Contabilitate
2

Detalii

Cerere tip de înscriere

5.

Biblioteca centrală a Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia

2

Detalii

Cerere tip de înscriere

6. Biblioteca Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia - Secţia Facultăţii de Teologie Ortodoxă
5

Detalii

Cerere tip de înscriere

7.

Centrul de Imagine şi Marketing

4

Detalii

Cerere tip de înscriere

8. Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră
12

Detalii

Cerere tip de înscriere

9.

Facultatea de Ştiinţe Economice - Secretariat

2

Detalii

Cerere tip de înscriere

10. Facultatea de Istorie şi Filologie - Secretariat 3

Detalii

Cerere tip de înscriere

11. Departamentul de Educaţie Fizică şi Sport 10

Detalii

Cerere tip de înscriere

12. Editura AETERNITAS 3

Detalii

Cerere tip de înscriere


 
      Persoanele interesate de colaborarea în regim de voluntariat, sunt rugate să depună în perioada 17 - 21 octombrie 2016, în intervalul orar 800 - 1600, CV-ul însoţit de cererea tip de înscriere la sediul Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră (Palatul Apor, etaj 1). Selecţia voluntarilor se va realiza în urma unui interviu care va avea loc în perioada 24 - 26 octombrie 2016.
 
   

 
   

      În data de 20 octombrie se va desfăşura Bursa Locurilor de Muncă pentru Absolvenţi la Casa de Cultură a Studenţilor din Alba Iulia, pe strada Ardealului, nr.1, începând cu ora 9.30.  Evenimentul este organizat de Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba, în colaborare cu Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră din cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia. 


[ detalii ]



 

 

 

 

CENTRUL DE INFORMARE, CONSILIERE ŞI ORIENTARE ÎN CARIERĂ (CICOC-UAB) în colaborare cu S.C. AGRA’S S.A.,

vă invită la o întâlnire care va avea ca temă: SUCCESUL ÎN AFACERI.

Invitatul nostru va fi Domnul Director General al S.C. AGRA’S S.A., Dan Sărmăşan.

Evenimentul va avea loc: Marţi 14 iunie, ora 13:00 în Aula Mica a Universităţii.

 

Vă aşteptăm!

 

 



 

 “Fluent în Finanţe”

     program de educaţie financiară dezvoltat  

 de Bursa de Valori Bucureşti

 şi organizat cu sprijinul

 Universităţii “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

 şi al Asociaţiei “Alumni” din cadrul Universităţii “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

 

 

 Propuneri de workshop-uri CICOC-UAB pentru luna mai 

 


  

Fulbright Student Award to the United States

2017-2018 

Informatii suplimentare: aici si aici